Det hände så ofta så det minns jag inte i detalj. Det var väl det vanliga, smygpapper i flisor, avbrutna bläckpennor (blir djävligt kladdigt så inget jag rekommenderar) och fjärrkontrollen fick sitt också. Dock var man tvungen att vara lite återhållsam med just den då man mot alla odds brukade vakna upp nästa morgon också.
Kom just hem från Willys där jag hamnade i kassakön från helvetet. Det kommer en längre roman senare. Kortversionen är att jag härdade ut fast alla framför lämnat. Jag djupandades, stirrade rakt fram och undrade om Sundsvall gjort 2-0 eller om det bara var 1-0 än. Det var 2-0.
edit: 3-1 fast dom knappt lämnat omklädningsrummet än. Öster kanske sitter kvar? Blir en minnesvärd dag det här...
edit 2: 4-1 och tur man är härdad. Om den här dan varit för 20 år sen så hade man väl kastat sig över balkongräcket nu. Fast jag kom aldrig närmare än 6 backar med dricka/tomglas. Blev en lång städdag i fyllånger. Satt kvar med Danmark mot Wales i något EM-kval typ. Kanonlista och ALLA hade redan checkat ut fett. En ensam idiot satt kvar med danskarna bank på rubbet.
Kostade väl 90.000. Ungefär 9 miljoner i dagens penningvärde. Med tanke på att man aldrig varit god för 90 papp tidigare. Nu var jag i det närmaste gul och med gräsmattan full av glaskross. Blev en tuff period efter det. Igen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Wagner den 2014-08-17 klockan 19:39.
|