Visa ett inlägg
Gammal 2014-08-20, 01:09   #484
Rojiblanco

Rojiblancos avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1005

Hoppas att du har lämnat
Stats: 173 - 153 - 18
ROI: 101.86%
Vinstprocent: 53.07%

Standard

2014-08-22 15:00BundesligaBayern Munchen vs VfL Wolfsburg gör mål FT 2 1.660

Det skrattas fortfarande ganska friskt i Tyskland.
Att Wolfsburg lyckades signa Niklas Bendtner har inte fått de övriga lags supportrar att sätta Jevern i halsen av avund direkt.

Jag är väl inget stort fan av Bendtner själv men har en känsla att Wolfsburg kan göra dansken gott.
I övrigt så gillar jag framförallt "vargarna's" offensiv.
Man har ett mittfält i Luiz Gustavo, Arnold som skall städa defensivt.
Unga talangen Malande, nyförvärven Sebastian Jung & Aron Hunt. Vidare har vi Vierinhia och Kevin De Bruyne som kreativa yttrar. En inlånad Guilavogui från Atletico som bara väntar på sitt stora genombrott, och jag sätter min tyska curry på att den kommer denna säsong. Olic kommer stå för nätrasslet själv tills dess att Persic har återhämtat sig från sin axel operation. Men då har jag inte presenterat den grandiosa mittbacken Naldo som är livsfarlig i luftrummet på fasta.

Bayern München vet väl vi alla hur bra dom är.
Halva startelvan är världsmästare och man är urstarka hemma.
Dock åkte man på en propp i förra veckan mot Dortmund i mästar mötet. Men man gick ialla fall vidare i cupen mot Munster 4-1 och även om det var en tveksam straff man fick kapitulera på så tror jag att Vargarna lyckas hänga en kasse.

Premiär gör att jag håller ner insatsen till 2 unit.
I Bundesliga denna upplaga kommer jag hålla större koll på en handfulla lag där bla Wolfsburg tillhör.

Senast redigerad av Rojiblanco den 2014-08-20 klockan 13:50.
Rojiblanco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat