Visa ett inlägg
Gammal 2014-08-22, 09:42   #38
putte64

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Mind Your Face tycker jag är rätt favorit.
Kanske en spik ?
Får se hur kuskarna resonerar.

Verkar inte bli någon gratisledning:

1 Twigs Voici (Pekka Korpi) var inte särskilt bra senast men ska vara bättre nu. Har ett bra startnummer nu. Jag vet inte om vi kan vinna det här loppet, men trea eller fyra ska vi kunna vara härifrån, säger Pekka.

3 Mellby Vargtass (Örjan Kihlström) fortsätter att göra bra lopp hela tiden. Det gick lite fort senast på långsidan och han hann inte ta sig ut. Annars hade han inte blivit fast heller. Han gjorde det bra igen och jag tror att han gör ett bra lopp igen här. Nu fick han ett bra läge också. Jag tycker att han måste räknas tidigt här, säger Karin Nilsson.

Mellby Vargtass(3) är allt bara bra med.
Den härgånge n ska vi vara med och köra om det. Jag kommer öpp-
na honom så mycket det går genom att plocka ur tussarna
redan före start så han ska bli startsnabbare. Det blir första
gången i livet han tävlar så. Som jag ser det spetsar Twigs
Voici och sedan hoppas jag att Mellby Vargtass får överta,
det är inte aktuellt att släppa till Mind Your Face i alla fall.

Kommer min häst till spets ska det vara bra segerchans och
det blir barfota runt om, säger Markus Pihlström

4 Mind Your Face (Erik Adielsson) har varit bra hela året men har varit jättebra i de två senaste loppen. Senast gjorde han ett femstjärnigt lopp där det inte blev någon lugn och ro för honom. Det blev drygt men hur som helst gjorde han ett jättebra lopp. Rätt skaplig från start när man trycker av honom och det är inte omöjligt att han kan få överta. Han borde räknas naturligtvis. Med en bra chans till och med, säger Lars Friberg.