Visa ett inlägg
Gammal 2014-08-22, 12:33   #10
legolasse

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 3015
Standard

Första loppet tycker jag består av flera betrodda som inte visat den allra bästa vinnargnistan. Loppscenariot talar lite för favoriten som jag ser det. 3 vill till spets och svarar allt därifrån då vinsten med Erik var just från spets. 7 med Tobbe lär laddas även den då riktigt startsnabb men tar troligen inte sig förbi då flera startsnabba som lär ge vida spår för Linslusen A.U. Högt utgångstempo gynnar favoriten som har visat klart bäst form och går nu ner i klass. Jag spikar 11 Just Flying By även om denne kanske heller inte är någon tiger i slutstriderna så har den visat mest klass och har dokumenterad toppform.

Chansspik på 12 Clemenza Am på det intryck jag fick efter arkivkollen. Kraftigt kuskminus gentemot de andra två betrodda men odds därefter så ändå spelvärde som jag ser det.

Raffinos har en bra uppgift på papperet. MEN ingen Örjan nu och tycker som sagt inte Haugstad är närmelsevis lika vass så jag garderar så mycket jag kan. 1 Digital Call förvånandsvärt lite betrodd, en Melander häst som satt fast med mycket kvar senast!

Spets och slut i sann Solvallalunk känns ganska troligt här med Erik från bra läge med favoriten. Men jag har andra spikar och garderar och hoppas på skräll. Meghan Dane som mött tuffa hästar och lite enklare nu.

Sinks Canyon spikade jag senast, galopp då. Nu barfota rom som vid vinsten och jag tror på toppchans även från dödens. SPIK!

I sista går jag kort då liten budget. Går på de 2 mest spelvärda streckmässigt. 11 Västerbo Arthur satt fast senast och har bättre form än raden. Jansson optimist och endast 4% men ganska nedspelad både på toton och nätbolagen. 14 Exclusive Zon var bra hos Westholm men verkar höjt sig ett snäpp till hos Walmann. Örjan upp och möjlig spik men nu värt dubbla. Hade som sagt gärna haft många streck här men större potential i systemet med detta upplägg.

Registrerat spel

Datum: Fredag 2014-08-22
Bana: Solvalla
Spelform: V65, omg. 163

Avd Ordinarie hästar
1 11 Just Flying By
2 12 Clemenza Am
3 1, 2, 5, 10, 11, 12, 13, 15
4 1, 2, 3, 6, 7, 8
5 6 Sinks Canyon
6 11, 14

Vadet gäller startnummer

96 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 96,00 kr

Kvittonummer: 6728

Senast redigerad av legolasse den 2014-08-22 klockan 12:36.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat