Visa ett inlägg
Gammal 2014-08-22, 17:32   #6
legolasse

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 3015
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Aborre84 Visa inlägg
Får tacka för tipsen. Hur ser du på nr 10 T rex sisu? Jag kände han kunde vart ett bra spik förslag? Samt 2 rico follo?
T.Rex Sisu: (Lopp 3) Blir allt bättre sedan han blev valack och jag hoppas att det ska lossna på allvar nu under hösten. Fartmässigt duger han bra och trots läget ska han inte vara borta här. På en garderad bong tycker jag att han ska streckas. Inga ändringar, skor runt om.
Rico Follo: (Lopp 4) Fick öppna lite för tufft senast och det satt i benen sista biten. Jag tycker ändå att han får godkänt för den insatsen och toppformen ska vara nära nu. Här har vi fått en tilltalande uppgift och han måste vara ett tidigt bud. Han går både i ledning och bakifrån och jag både hoppas och tror att han dyker upp där framme. Inga ändringar, barfota runt om. (Svantes hemsida)

Du kanske har läst denna info. Tycker att Båth är en av de bästa på att ge en rättvis bild av hans hästars chanser.

Som sagt streck på T. Rex om man garderar min spik

Rico Follo har bra form och möter lite sämre motstånd nu än sist då där ser det bra ut. Men loppscenariot talar för att det kan bli strul. 3 Prins Alf är pilsnabb ut och där vill de köra i spets. Risk för dödens alltså eller rygg ledaren och då kan det blir svårt. Inga spikar för mig med tanke på denna info och att de båda är väl betrodda.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat