Visa ett inlägg
Gammal 2014-08-23, 22:26   #713
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av the_mirage Visa inlägg
Själv får jag följande meddelande när jag försöker logga in:

"-- Account Suspended: Your account has been suspended for the following reason:

Finner ingen som helst anledning att låta dig stå kvar som medlem när du helt uppenbart bara är ute efter att kasta skit på mig. Vore du normal och något så när vuxen skulle du ägna din tid åt att använda det forumet är till för: Delge andra spelinfo och idéer. Det du håller på med nu är ju bara barnsligt!! OCH: Jag orkade inte svar en gång till på forumet. HUR kan man dunka sig i pannan och påstå att marknaden HAR RÄTT i att sätta vinstchansen för Wimbledons motståndare till 60 procent om de BEVISLIGEN förlorar varenda match, inte gör ett enda mål etc. T.O.M med facit i hand är du så naiv att du tror att marknadens 60 procent var rätt i efterskott även om du får facit att de kanske vinner EN av sina TJUGO sista matcher i ettan... Helt sanslöst!!"

Minns inte exakt hur det låg till men hans värdering gentemot marknaden diffade med sisådär 20-25 procentenheter. Att jag påpekade det var tydligen inte så värst populärt.
Herre gud det där låter som Spelombudsmannen himself.

Finns ju ingen som har kvar konto från den tiden. Därför jag heter Wagner med prick bakom.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat