Visa ett inlägg
Gammal 2014-08-24, 12:31   #341
draken

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8044
Standard

Jaha. God dagens alla tappra. Då var man tillbaka efter en kortare sejour i utvisningsbåset. Var väl tur att man var bannad i går annars hade man väl blivit bannad på livstid. Bommade på Bon Frecia i går och Erik sade klart och tydligt i intervjun direkt efter loppet att det var passgång innan galopp så jag satt och började räkna lax men såklart inte. Man kan väl se det som mitt fel för hade jag spikat Occhione så hade den ju givetvis blivit diskad. Jag får inte vinna längre. Någon där uppe verkar tycka att jag har vunnit klart.
Nåväl. Ingen ide`att gråta över spilld mjölk. Jag har för vana att välta ett par tankbilar med mjölk så det gör inte så mycket. Ytterligare en Extra V75 att se fram emot på Tisdag. Eller fram och fram. Tycker att det är allt för många. Huruvida det är rätt eller fel att ta bort V7 och V8 låter jag vara osagt tills man får se utfallet av alla Jackpotar och hur omsättningen berörs av detta tilltag.
Får väl säga grattis också till alla som fick en 7a till skänks av Domarstaben i går.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+3)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat