Visa ett inlägg
Gammal 2014-08-26, 23:10   #211
jocklon

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Han måste väl tycka att sin häst också är en av fältets bästa hästar så varför ska han då hjälpa en motståndare till att nå dödens gratis? Dessutom blir han då tvungen att gå i tredjespår sista 500 som verkligen inte är gynnsamt för Maverick som har svårt i kurvorna och då även dra fram Ruhuna Tea som ligger i rygg. Han går aldrig vidare om han släpper dödens.
Jag vet att du är duktig niclas, men denna gång tror jag du har fel... jag är tämligen säker på att erik hade släppt ner honom framför sig om han gick tidigt i loppet.. man kan ju vända på det och fråga sig varför han skulle riskera krafterna i sin häst genom att lägga en speed tidigt i loppet för försvara en tung position för att sen fortsätta trava i dödens över lång distans. Sen drar han väl ändå fram Ruhuna oavsett?
Skit samma jag släpper det, jag var bara tilt då jag hade platslirat. Men tycker du har fel här, Konstigt att säga han aldrig går vidare om han släpper dödens. och du kan ju knappast veta hur erik hade agerat i den situationen om du nu inte har pratat med honom efter loppet....
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat