Visa ett inlägg
Gammal 2014-08-28, 16:46   #1344
Migge

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av forbidden_closet Visa inlägg
Lite märkligt att du nämner spelvärde i dessa ordalag. Inte för att jag menar att jag är en mästertippare vad gäller trav (tveksamt om jag ens är en vinnare när urvalsstorleken blivit tillräcklig) men att spela efter spelvärde är väl det mest fundamentala för att ens kalla sig det minsta seriös?

Att "spela i brist på bättre alternativ" känns inte så seriöst, men du verkar luska fram en hel del bra spel så det är inte menat som en diss, blev bara lite förvånad
Nja, jag försöker spela efter spelvärde så långt det är möjligt men om jag tror på att en viss kamel har en hyfsat hög vinst/plats-chans så lirar jag emellanåt även om oddset skulle ligga några punkter fel!

Alla spel behöver inte vara svart eller vitt även om jag vet att vissa tycker så...

Och att jag spelade i V4:1 idag "i brist på bättre alternativ" beror helt enkelt på att jag var ledig idag & lite uttråkad här hemma.

För mig är spel en kul grej & inte blodigt allvar...just därför jag brukar fylla i mina VP-inlägg med texten: "Rygga lugnt & INTE all in!"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
forbidden_closet (+15)
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat