Det har vart ett par riktigt tråkiga v75:or på raken. Tror inte att denna kan ge lika lite betalt. Visst finns det storisar som säkert kan vinna men några 2 tusen borde vi slippa på 7 rätt.
Första ser upplagt ut för Poker Kronos som har vart precis hur bra som helst på slutet. Med stor risk för att de andra har jätterespekt för hästen så kan det bli en promenadseger för favven men jag tycker nog att hästen är ute på för kort distans. Upploppet är visserligen ganska långt så han kanske löser det endå men jag tycker att det ligger värde i att gardera en storfavorit som fått snabba pengar på sig och som jag ser det ute på en rätt hetsig distans för hästen. 6% på Checco Boko är ett skämt. Spikades senast av bla Travtjänsten mot hästar som denna dag tävlar i klassen högre och var strålande bra. 2% på Acriter måste vara ett hån. Såg ingen matchen mot Jeppas för ett par starter sedan. Polar LB gick en visslande avslutning senast och har bra smygläge denna gång. Nej vi chansar på ett högt utgångsvärde och garderar med risk att få bära dumstrut men denna gång klär den . Läge att ta strupgrepp på packet direkt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|