Visa ett inlägg
Gammal 2014-08-31, 11:05   #196
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61678
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Det där gillar jag inte!

Att köra enbart breddagar kan jag köpa, men ska man köra enbart montédagar då med?

Att andelen sjunker har jag ingen åsikt om, för jag vet inte hur förhållanden ligger i dagsläget. Men breddloppen tror jag är oerhört viktiga, inte bara att alla ska få köra lopp men också att de "sämre" tränarna med de "sämre" hästarna ska få tävlingstillfällen! Detta är jätte viktig!

Men varför skulle inte de 3 största banorna inte behöva en bredd? finns det inte amatörer på solvalla och åby? Fullkomligt obegripligt!

Känns som att Lindberg börjat vika sig mot de stora, tyvärr! Han har annars varit den som verkligen jobbat för de mindre och för bredden, därigenom jobbat för travets överlevnad!
Man körde väl i fjor b lopps dagar, poängloppsdagar och annat utan totospel. I år har detta blivit breddlopp med totospel och atg live. Jag tycker man ska lägga ner skiten. Varför lägga en massa pengar på hästar som inte vill tävla och kuskar som egentligen slutat köra lopp ? Hästar som i fjor visade framfötterna i b loppen fick poäng och kunde sen starta i riktiga lopp.

Det är ingen bra reklam för travet och spelet att denna dynga nu i stort sett varje dag visas i atg live och att spelbolaget dessutom gör allt för att vi ska spela på dessa skitlopp.

Ge istället tillbaka Solvalla riktiga tävlingsdagar på sommarhalvåret istället för att nationalarenan som nu ska vara lunchtravsbana och dela tävlingar med andra banor på onsdagarna. Mitt i sommaren kör dom inte alls utan då flyttas deras tävlingar till meningslösa banor på orten som inte tillför sporten någonting.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Madman (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat