Ämne: V64 Umåker
Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-04, 20:15   #38
alle

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Har själv spikat Kan Ha om det nu kan trösta någon(ville skämta till det lite men min kollega sa att han träffat någon från stall westholm på våran Maxi parkering och denna person sa att dom trodde mycket på den idag.Ber om ursäkt om jag vilselett och drog ett dåligt skämt.Ska inte upprepas Okey.Hoppas nu att Kan Ha bara vinner
Det är extremt stor skillnad på att referera till första hands information, dvs att du SJÄLV träffat honom över en kopp kaffe mot att din kollega hade träffat någon från stall Westholm på maxis parkering?
Jag hoppas du inser skillnaden på informationen? Du säger att det var ett "skämt", men jag ser verkligen inte var det komiska skulle ligga i ditt inlägg.

Ditt anseende har verkligen sjunkit drastiskt, och du kommer verkligen få jobba för att återfå det. Tycker egentligen att du borde stängas av en vecka/månad för att få dig att inse hur korkat det är!

I framtiden, kom med relevant och framförallt KORREKT information istället för att hitta på något för att få din idé mer trovärdig! Så kan vi vinna pengar tillsammans istället för att förlora!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fyran (+10), Melander (+100), Alanya (+5), draken (+5)
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat