Ämne: V64 Umåker
Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-04, 21:37   #45
Melander

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4785
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Det är extremt stor skillnad på att referera till första hands information, dvs att du SJÄLV träffat honom över en kopp kaffe mot att din kollega hade träffat någon från stall Westholm på maxis parkering?
Jag hoppas du inser skillnaden på informationen? Du säger att det var ett "skämt", men jag ser verkligen inte var det komiska skulle ligga i ditt inlägg.

Ditt anseende har verkligen sjunkit drastiskt, och du kommer verkligen få jobba för att återfå det. Tycker egentligen att du borde stängas av en vecka/månad för att få dig att inse hur korkat det är!

I framtiden, kom med relevant och framförallt KORREKT information istället för att hitta på något för att få din idé mer trovärdig! Så kan vi vinna pengar tillsammans istället för att förlora!
Men min kollega gav mig denna information,jo jag ljög att jag träffat ägaren(han träffade dock vissa i travkretsen).Min kollega är en mycket bättre tippare än mig.Jag kom med relevant info,ingen kan väl bygga ett system på vad jag(kan inget om trav) säger.Jag har nu ett par gånger bett om ursäkt(fastän jag inte tycker det är befogat) MEN stäng av mig 1 mån 2 år eller livstid om du nu tycker att det är så allvarligt. BTW mitt anseende ska vi nog inte prata om,ditt älskas säkert av alla.Ha det

Senast redigerad av Melander den 2014-09-04 klockan 21:39.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat