Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-05, 15:25   #1
Marinic
Banned

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 251
Standard

Marinic Stora & Enda SpelDagBok / Tennis

Hej & Välkommna !

Nu ska jag starta en en riktigt bra speldagbok och dela med mig av mina spel pch sport betting erfarenheter. Har en del kunskap inom sport bettingen och det har funkat funkat bra för mig under många år. Jag spelar väldigt mycket,omsätter stora mängder spel. Spelar mestadels LIVE men även vanliga spel spelas också. Men som sagt LIVE spel är min stora T liksom och det är där jag gör mina bästa resultat.Spelar hos Bet365 och där kommer dem allra flesta LIVE spelen att läggas ! Jag försöker skriva ut spelen så fort jag kan och oddsen kan ändras och speciellt LIVE spel går fort så ha detta i åtanke.

Jag kommer spela på : Tennis,Volleyboll,Hockey,Basket,Handboll,Fotboll m.m...

Jag vill ha en ren och bra speldagbok och därför vill direkt påpeka att jag inte vill ha massa strunt prat i dagboken utan vill hålla boken på en hög nivå:

Undvik att skriva tex:

Vad tror du om detta ikväll?
Ja,mål ett till nu !
Fan också att dem inte kunde hålla sista 10 !
Tack för den !
Varför spelar du inte över 2,5 osv !
Vad är din kassa?
Blir det fler spel ikväll ?

Alla såna frågor bör besparas då dem bara skräpar och förstör dagboken.
Jag kommer själv uppdatera dagboken så fort jag har ett spel på G eller hittar ett bra spel ni behöver då inte ställa dem frågorna!

Flashbacks dagböcker har i regel att bli sönder skrivna av töntiga och många ggr onödiga kommnetarer! Så jag vill helst undvika detta från början !

Har ni frågor eller funderingar skicka då ett PM så får ni svar på alla era frågor!

Hoppas nu att alla kan respektera mina regler och att vi får många fina och bra resultat tack vare denna speldagbok !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), cochise (+1), smak (+2)

Senast redigerad av Marinic den 2014-09-05 klockan 15:33.
Marinic är inte uppkopplad   Ge poäng