Visa ett inlägg
Gammal 2010-05-02, 21:25   #578
Gb

Gbs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1782

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kommer tyvärr åka på ordenligt med minus idag. Har gått extremt dåligt hela veckan. Då jag inte har ngt intresse av att hela tiden lägga ut en massa förlustlir (vilket tyvärr är resultatet av de lir jag lagt ut denna vecka), är det en anledning till att jag kommer avsluta den här boken. En annan anledning är att jag kommer dra ner på eurobasket-liren en hel del den närmaste tiden, (tappar ofta geisten vid en downswing, då är det bättre att ta ett break) och iom att säsongen är slut i de flesta länder inom några veckor så ser jag ingen större idé att fortsätta säsongen ut, (som var min tanke från början).

Kommer antagligen att lägga ett och annat lir säsongen ut (dock i mindre omfattning), vilket även fortsättningsvis läggs in i mitt spreadsheet för eurobasket. Skulle jag hitta ngt spel som jag tycker känns riktigt bra så lägger jag ev. ut en rek i basket-sektionen. Dock tyckte jag te x att Granada kändes riktigt bra idag, men det gick åt helvete...Kan vara bra att veta om jag ev lägger ut ngn rek....

Har ett spel kvar, Pardubice, rättar det spelet när det är klart och lägger in stats för dagen (samt uppdaterar spreadsheet). Därefter kan mod låsa tråden.

BOL med spelen allihopa!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng