Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-06, 20:58   #4
Viino2014

Viino2014s avatar

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 730

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tennis US Open

Nu ska jag inviga min dagbok med ett första spel !

Tennis: Us Open / Match start: Ca 22:00 eller så fort den matchen mellan Djokovic - Nishikori är färdigspelad !

Marin Cilic vs Roger Federer

Pick: Över 22,5 Serve ESS i matchen !!!!
1,85 x 4000 Sek
Blag: Betsson

Har snurrat och snurrat kring den här matchen och hur jag än vrider och vänder på den så hittar jag inget annat som lockar än detta spel.
Båda spelarna har stabila servar,Cilic bör nämnas har en riktig vass serve han snittar ca 15 serve ess per match medan Federer inte är lika vass men brukar ändå skarpa ihop ett par ess på vägen!

Jag hoppas och tror att det blir en lång match helst en fem sets match och får jag som jag vill då kommer detta spel sitta utan större bekymmer.

Jag gissar att Cilic hamnar runt omkring 15 ess och att Federer löser resten så att säga. Att spela rak två ger inget att spela Rak etta är inte aktuellt för mig då jag inte tror att Cilic vinner.

Efter mkt om och men så har bestämt mig för detta spel och efter alla mina forskningar och alla blad jag vänt så tror jag att spelet sitter lätt !

Jo längre matchen är desto bättre för oss som spelar på detta spel !

Lycka till och ryggas på egen risk !

Blev lite spännande där mot slutet ,men spelet satt !! 25 ESS i matchen 13-12 ..
Skönt att börja med en fin vinst,man känner sig framåt mera då...

Senast redigerad av Viino2014 den 2014-09-07 klockan 00:11. Anledning: Resultat
Viino2014 är inte uppkopplad   Ge poäng