Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-08, 10:17   #2343
robfri
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pittaluga Visa inlägg
Österrike - Sverige
Tror på en målsnål match, Hamren kommer vara nöjd med en pinne här och med Durmaz/Zengin bredvid Zlatan så blir 4-3-3 egentligen ett rent 4-5-1. Samtidigt så vet vi med förra kvalet som referens att Österrike inte har sina styrkor i defensiven så några chanser lär dyka upp. Men jag tror att vi får se max två mål i matchen. 0,1,2 - 0,1

Schweiz - England
Två lag som bara ska gå till EM efter att ha fått en gynnsam lottning. Slovenien, Estland, Litauen och San Marino ska inte kunna hota dessa lag i längden. Med detta i åtanke och Hodgsons defensiva grundinställning tror jag att båda lagen kommer vara nöjda med att dela på poängen. Schweiz är också ett starkt defensivt lag, trots genomklappningen mot Frankrike i VM. Det visade man inte minst mot Argentina i åttondelen. Men för att ha chans på större pengar tycker jag att trean på Schweiz kan plockas med då jag ser dem som knappa favoriter i denna match. 0,1,2,3 - 0,1

Spanien - Makedonien
Spanien ska efter floppen i VM delvis bygga om sitt spel, det ska bli rakare och mer direkt, mindre Tiki-Taka. Frågan är om man kommer lyckas? Hur som borde man kunna avfärda Makedonien relativt enkelt på hemmaplan. Nya Chelsea-duon Cesc/Costa lär starta och de har hittat varandra väl i början av PL. Tror på ett offensivt Spanien idag men som kanske inte funkar klockrent bakåt med nytt mittlås och lite fler kontringar mot sig. 1,2,4,5 - 0,1

Ukraina - Slovakien
En match jag känner mig väldigt osäker på och inte har så bra koll kring. Det är en viktig match då lagen är främsta utmanare om andraplatsen bakom Spanien i gruppen. Ukraina var nära VM men förlorade i playoff mot Frankrike med 3-2 totalt. Slovakien har inte presterat sedan man överraskande tog sig till VM 2010 och verkar ha problem med återväxten. Den största stjärnan är fortfarande Marek Hamsik som inte sett perfekt ut i säsongsstarten med sitt Napoli. Tror att Ukraina är rättmätiga favoriter. 2,3 - 0,1
Köper förslaget rakt av ! (nästan) sätt till 1a på Ukraina & reducera bort X så täcker det ramen inom insats.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
one (+2)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat