Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-10, 08:25   #19
6asdf
 
6asdfs avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 112
Sharp$: 382
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Vart är alla football-entusiaster? Inga tankar kring kvällens matcher? Laddad som fan!
Ska börja glida in här och kika mer regelbundet, spelar inte så mkt själv just för tillfället, men tuggar gärna lite allmänt om matcherna

Tyckte allmänt att första omgången gick ungefär som väntat, att många matcher INTE gick som väntat. Saker som jag själv tycker kan tas med från veckan är:

Matt Ryan - riktigt bra, håller han sig jämn så tror jag att kombinationen Ryan, Julio och RWhite kommer kunna vara riktigt vassa (förutsatt att de håller sig hela, vilket dock känns som en ganska stor parentes).

Chiefs - Bekräftar att starten på föregående säsong bara var rent flyt. Producerar inte JCharles så kan jag inte se dem vinna överhuvudtaget, knappt oavsett om han producerar. Speciellt inte efter att både Devito och Johnson gick ner.

Vikings - Möjligen wildcard i min bok, om man ska tolka in alldeles för mycket efter en omgång Tror på det du säger i dina previews, men kanske (förhoppningsvis) är förändringen redan här (?).

Stafford - Vilken skillnad från förra året! Rörde sig fantastiskt mycket bättre än föregående år och precisionen i rörelse var inte nådig. Att ha Johnson som tar emot passningarna är inte direkt heller fy skam, och även Tate, som tidigare haft problem att få tag i bollen, fångade 6/6.
6asdf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat