Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-11, 00:38   #151
Marinic
Banned

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 251
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Är ju redan så dålig aktivitet bland dagböckerna nuförtiden så synd att du lägger ner pga enstaka kritiska inlägg. Lättkränktheten blir bara mer och mer på modet för varje år som går på 2000-talet i Sverige...

Synd som sagt, hade gärna velat veta hur du har lyckats få spela så mycket som 3000-5000 kr/spel på så många spel på Bet365, när du samtidigt skriver att du har bettingen som jobb/inkomst och därmed borde ligga rejält på plus.
Vad är det som du inte förstår ? Jag lägger väldigt väldigt väldigt sällan 5,000:- på ett spel men däremot mellan 1-3000:- och snittet jag spelar för är 2000:- och det är inga jätte summor när det gäller live spel. Jag ligger rejält + jag klarar mig bra varje månad om man säger så. Har fina nöjen och den fritid jag själv vill ha , tack vare bettingen och att jag kan jobba när jag vill(betting). Jag tar ut minst 30,000:- / mån skattat och klart.. Det finns spelare som har det betydligt bättre men jag är en medel på listan om man säger så. Om du tänker på hur mkt jag spelar ,omsätter i spel så är 30,000:- inte mkt !!

Vad är det som är konstigt ? Utveckla gärna ?

Jag har spelat på Bet365 i många många år och m´både lämnat och hämtat pengar där bör tilläggas !!

Så vad vill du exakt veta ?

Att spela mellan 1000-3000 är inga jätte summor dem flesta spelare spelar med betydligt större insatser ( Seriösa talar vi om då) ..

Listan kan göras lång men jag känner inte för diskutera med folk som bara är nyfikna och inte kan tillföra mig något på nåt sätt..

Man ska var nyfiken men ack så äckligt att vara avundsjuk !

Senast redigerad av Marinic den 2014-09-11 klockan 00:42.
Marinic är inte uppkopplad   Ge poäng