Citat:
Ursprungligen postat av Sprite
Jag är inte avundsjuk för fem öre. Jag älskar mitt liv, jobbet, vännerna, familjen, fritiden osv. Att jag inte är lika duktig på betting som dig kan må hända, men samtidigt ser jag nu för tiden bara bettingen som ett nöje och inte att jag måste gå plus och det är just därför jag tycker att det är kul med utmaningen mot bolagen att vinna pengar samtidigt som man får lite spänning i tv-soffan.
Nu vet ju inte jag hur länge du har spelat men 1 år i alla fall antar jag om jag tolkat din trådstart och den senaste sidans kommenterarer från dig? Då tar du ut minst 360 000 kr/år och eftersom du nästan bara spelar bet365 som du nämnde i trådstarten så är du riktigt skicklig för det krävs många förlorande spelare för att bet365 ska gå runt om de inte limiterar spelare som dig. Det normala man kan läsa om bland limiteringar är att folk blivit limiterade på bet365 för betydligt mindre vinster än så.
Ett tips om du vill slippa folk som gnäller i din tråd är att det finns en funktion på sharps där du kan trycka så att inläggen döljs från de användare du valt att blockera. Då slipper du läsa gnäll och kan koncentrera dig enbart på dina spel och snälla kommentarer 
|
Dem som gnäller är precis såna som du - Skoj / fritids spelare !
Ingen fara denna dagbok är snart över !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Marinic den 2014-09-11 klockan 01:31.
|