Ämne: Projekt S.E.T
Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-11, 13:50   #1
PatrikLindwall
 
Reg.datum: okt 2013
Ort: Växjö
Inlägg: 78
Sharp$: 544

Projekt S.E.T
Stats: 74 - 136 - 8
ROI: 105.53%
Vinstprocent: 35.24%

Standard

Projekt S.E.T


Projekt S.E.T

Syfte:

Antar att ni precis som jag brukar ligga på mellan 8-11 rätt allt som oftast när ni spelar på svenska spels kuponger, ibland händer det att man vinner såklart men då gör nästan alltid alla andra det också vilket slutar med en liten summa. Min tanke är att se ifall jag kan göra vinster på att spela dessa matcher som singlar istället.

Hur:

Projekt går ut på att min programvara ska hitta värdet i matcher på Svenska Spels kuponger, Stryktipset, Europatipset och Topptipset. Kommer enbart använda programvaran för att räkna ut värdet i alla matcher, för att sedan spela där värdet ligger. Unitskala kommer ligga på 1-10 och räknas ut av programmet. Ibland kommer två spel på samma match ifall det finns värde på tex både 1 och X.

Mål

Målet är att komma upp i 500 spel för att sedan utvärdera ifall detta kommer vara lönsamt i längden eller ej.

Saken är att jag redan tjuvstartat med ett par omgångar, 72 spel närmare bestämt och ligger på drygt 80 units plus.

Spreadsheet
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

l
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), Melvin (+1)
PatrikLindwall är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat