Mina tankar inför imorgon:
1) Jeppas Maxi bra läge och borde ju bara vinna detta så spik och gå vidare
2) Visst Coldtown bästa hästen men spår 1 kommer Jorma kunna hålla ledningen, ja troligen men kan inte spika först Jeppas och sen Coldtown så väljer att gadera i hopp om att fälla Coldtown. Tar med Supreme Star som har ett fint staket i raden, Hamilton As lika så och dessutom Erik bakom denna, tar även med Flemmings andra häst som borde vara den bättre av de två Red Rapide och sen en stor skräll i 9 Seyffenstein.
3) Tror att Jorma sitter i ledningen ganska snart med Seabiscuit och då är mycket vunnet så tar ställning här och spikar.
4) Känns svår löst på förhand tycker jag så 5 streck hoppas jag på att klara mig på, Speedy Gon Sali en häst med hyfsad bra form, skrällskriket Super Photo Bood, Robin Hood Bi som är första hästen i loppet för mig, Montreal och en häst med bra form Twilight Magic
5) Låser detta lopp på K.L.M och Underpaid Hanover
6) Tror precis som många andra att Lome Brage är den som vinner men kan ändå inte lämna varken Tekno Odin eller Månprinsen utanför systemet. Har lovat mig själv att sluta spika kallblod så får bli ett 3 hästars lås här.
7) Öppnar ju upp sig en del nu när Lover Face blev struken. Första häst i loppet nu är ju självfallet Poker Kronos, men kan inte spika, visst har ju radat upp vinsterna men finns 3 hästar jag tror kan vara med och blanda sig i leken, Uroy, Red Hot Snapper och Prince Di Poggio. Kan någon av dessa tre fälla Poker Kronos samtidigt som Coldtown faller tungt i andra så kan det ju bli fina pengar iaf imorgon
Så ser det ut just nu sen vet man ju inte kan ju fortsätta ramla in strykningar så man får ändra sig ytterligare en gång.