Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-12, 16:00   #415
draken
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7864
Standard

Bra Flickepojken. Nu kommer du in på något annat. Vi kommer framöver att få se mkt mera utav naturkatastrofer i världen men mkt beror på naturliga krafter. Ett positivt Nao ger ofta norden en mild vinter, en negativ en hård. Medelhavet har vart öken minst 3ggr och Norges olja består mest utav gamla trädormbunkar,så det har vart betydligt varmare än det är nu men givetvis så har människans teknologiska framfart stört alla naturliga balanser så det lutar åt att det blir lite varmare. Men bara utsläpp har inte så mkt med att göra. koldioxid behöver växter bla för att kunna leva...Det har inför varje istid blivit lite varmare förresten. Nu är den spådd till ca 30000 år framåt men kan komma mkt tidigare. Mkt i klimatdiskussionen styrs utav al Gores oljepolitik. Men visst har du rätt i att miljön är mkt viktig. Tyvärr bor jag flera mil ifrån närmaste stad och har ingen tillgång till kommunal trafik så för mig finns det inget annat val än att att bilen. Sorry liten att jag nästan sågade dig men rätt har du såklart i detta.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat