Mycket dålig start på den här dagboken tyvärr men det ska vändas, var så säkra!
Lägger upp mina spel till lördagen redan nu med korta motiveringar då jag inte hinner imorgon innan det kickar igång.
Ogiltigt spel-ID: 2201159
Arsenal startar förmodligen med Welbeck på topp imorgon. Arsenal har ofta svårt för topplagen och tror att City kniper segern här imorgon. Osäkert just nu om Ramsey startar för Arsenal men dem senaste rapporterna pekar på det. Jovetic saknas i bortalaget.
2-2 FT. Rättvist resultat sett till hela matchen. Ändå surt när City har två bollar i stolpen och ett missat friläge i slutet..
Ogiltigt spel-ID: 2199010
Se rek för motivering.
Ogiltigt spel-ID: 2203202
Ogiltigt spel-ID: 2203205
Två lag som har inlett säsongen dåligt. West Brom är nedflyttningskandidat i år och kan mycket väl åka ur. Båda lagen har varit inblandade i målrika matcher här i början och tror det kan ske imorgon också. Känns som att Evertons offensiv blir avgörande här och att dem reser hem med tre poäng. Late fit test på Eto´o, Osman och Pienaar. Lescott och Ben Foster kan vara tillbaka för hemmalaget.
Ogiltigt spel-ID: 2201150
Tycker oddsen ligger för högt här på Aston Villa +1.75. Pool saknar viktige Sturridge och jag ställer mig tveksam till Balotelli. Även Skrtel och Glen Johnson saknas. Sterling är dock alltid farlig men tror ändå Pool får svårt att greja en 2-målsseger här då Villa förmodligen ställer upp med full fokus på defensiven. Pool har även haft rätt svårt för Villa på Anfield historiskt men det är dock inget jag lägger stor vikt vid.
Ogiltigt spel-ID: 2200225
Se rek för motivering.
Kan komma något mer spel för lördagen och då uppdaterar jag det här inlägget.
Peace out