Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-13, 15:37   #461
Fulsprit

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickepojken Visa inlägg
Självklart är läckan osmaklig oavsett vilken partiledare detta hade handlat om.
Men jag känner någonstans, återigen oavsett vilken partiledare det må vara, att man har rätt att kräva att de lite mer övermänskliga än vad jag är. Med tanke på att de ska stå där och säga vad jag skall tycka och styra över hur mina rättigheter skall se ut. Så oavsett SD politiker eller MP politiker så är ett sjukdomsbeteende inte okej, inte om man inte inser det och tar itu med det.

De ska ha mer rent mjöl i påsen än jag om de skall stå där uppe och predika moral etc. Så tycker jag iaf.

Visst detta är något som sker på hans fritid eller mellan varven i mobiltelefonen, vad vet vi. Och han säger ju att han inte tagit ekonomisk skada utav det osv. Men jag skulle inte vilja ha en politiker som inte kan lägga band på sig, dvs om det nu visar sig att han lider av ett spelberoende.

Jag tycker inte det är för mycket begärt att man kan kräva av vår politiker att de är från punkt till pricka att de vare sig har alkoholproblem eller spelproblem. De får inte betalt så bra för att bara vara människor och förlåtna för att de är som oss vanliga knegare.

Då skulle vi inte ha många politiker kvar...!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat