Ämne: REK 16/01-10 KHL dags!!
Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-16, 11:36   #14
Jysk00
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1
Sharp$: 3
Standard

San Jose vs Edmonton? stenklar etta??


Vad tror ni om denna??
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwid10 Visa inlägg
Da var det dags for ytterligare en trevlig dag med KHL.
Forra svangen satte jag 5 av 6 spel och hoppas pa ett liknande senario idag

Spelstopp 12.00
Sibir Novosibirsk vs Amur Khabarovsk X2 1.88 Unibet 4 Units

Detta ar en match mellan 2 lag som ligger 2 poang ifran en slutspelsplats. Hemmalaget Sibir har en katastrofal serie med forlorade matcher, 8 raka matcher utan att ens fatt till en forlangning. Amur har 4 vinster pa de senaste 8 matcherna och vem kommer inte ihag forra omgangen da de tvalade dit Salavat UFA med Mika Hannula pa bortaplan med 2-3 efter att ha lett med 0-3. Den matchen dodade de manga utv ocksa pa slutet, de har en hog pk kring 87% och kan jamforas med Sibirs 77%, detta kan vara avgorande i en taight match. Kan inte lata bli denna match och den som kanner sig vagade kan testa oddset 3.30 pa rak 2a.

Spelstopp 1400
Lada Togliatti vs SKA St. Petersburg 2a 1.72 Unibet 3 Units
Jag fortsatter att spela SKA St. Petersburg, varfor inte de vinner, vinner vinner, vinner........Tyvarr for mitt kara Lada som jag annars gillar. Kommer nog inte bli stora siffror men nara far man ju inga poang heller..Kan tyckas att Petersburg inte har ngt att spela for de leder deras div overlagset, men bara att kolla pa Elitseriens HV de vinner utan att imponera. Lada daremot har ALLT att spela for, de ligger pa sista slutspelsplats 2 poang fore Sibir och Amur, men jag tror de riktar in sig pa ett overkommligare lag att jaga poangen emot. Gillar ni motivationsvinnare sa avsta denna match eller testa Lada men JAG far tyvarr svart att se de vinna matchen..

Spelstopp 1500
Lokomotiv Yaroslav vs Torpedo Novgorad X2 2.40 Unibet 3 Units
Lokomotiv hade uppenbara problem med jumbon Vityaz senast och vann med endast 3-1 pa hemmaplan, dock har de 7 raka hemmavinster. Men dessa 2 lag mottes strax innan jul och da vann Torpedo pa hemmaplan med 5-2. Torpedo har verklgien kommit igang och da mkt tack vare deras pp med en viss Pavel Brendle i spetsen aven Joakim Lindstrom och Bednar visar bra form framat, de har ligans nast basta pp bara Petersburg har battre och efter deras senaste match vs MVD pa bortaplan nar de vann med 3-6 sa kan jag inget annat an att testa detta spel. 2an ger 4.75 vilket jag kommer syna ocksa

Spelstopp 1500
Neftehimik vs Atlant Mytishi 1a 2.25 Unibet 6 Units
Forstar inte hur oddset kan vara sa hogt, 1,80 hade jag spelat i denna match.
Neftehimik ar grymt starka for tillfallet och de gjorde oss inte besvikna sist heller da de slog Severstal med 4-2 efter att ha haft kontroll pa matchen hela tiden. Atlant hade problem med Lada sist och fick vinna forst efter Straffar, de har dock 5 segrar pa bortaplan under senaste 8 matcherna men da har segrarna kommit vs svaga lag, Vityaz 1 gg, Barys Astana nar de hade djup svacka 1 gg, Lada samt Severstal i november vilket inte sager sa mkt.
Denna match vinner hemmalaget och jag spelar. Mitt basta drag for dagen

Spelstopp 1600
Dinamo Minsk vs Avtomobilsk Yekaterinburg 1a 1.70 4 Units Unibet
Tankte hoppa denna match da bortalaget ar sa jobbigt att stava till
Men har gar jag emot dom efter att de gjorde mig besvikan forra gangen jag rekade dom, visserligen fick jag in underspelet men att de skulle torska med 4-0 och enda matchen jag spricker pa var inte kul . (skamt asido)
Hemmalaget gjorde en mkt bra match vs Magnitogorsk senaste och var varda poang da, jag var inne pa Minsk redan da men valde att avsta, men denna match moter de manga klasser samre motstand och vinner komfortabelt, hoppas att de far hal i tidigt skede vs ett taight och svarspelat Yekaterinburg.

Tyvarr lite ont om tid idag da jag skall ivag pa en poker turn snart.
Hoppas att tankarna och ideerna hjalper till.

Andra potentiella vinnare:
MVD vs CSKA X2 1.70 dags for CSKA nu
Spartak Moscow vs Vityaz 1a 1.33 de bara vinner
Dynamo Moscow vs M Magnitogorsk svar match men 2an da jag tycker D Moscow underpresterar for tillfallet.

Hoppas jag far mojlighet att kolla upp alla spelen under dagen/kvallen...

Lycka till med alla era spel och enjoy today...

Rogle vs Brynas 2a!!!
Jysk00 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat