Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-17, 11:53   #30
DD

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2614

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Utöver spelen i Ajax-PSG så spelar jag såhär i onsdagens Champions League:

Ogiltigt spel-ID: 2209284

Två lag med fina offensiva kvalitéer som möts här. Shakhtar kan störa Bilbao med sin vassa brassar framåt. Samtidigt är Bilbao väldigt starka på hemmaplan. Man slog bland annat Napoli hemma på San Mamés med 3-1 i CL-kvalet. Bilbao har inlett säsongen med två förluster och en vinst. Förlusterna kom borta mot Barcelona och Malaga vilket är tuffa bortamatcher. Shakhtar har idel vinster efter sex omgångar i ligan. Sett att många spelat Bilbao här men jag tycker överspelet känns bättre med tanke på Shakhtars form. Tror det kan bli bra fart i den här matchen!

Ogiltigt spel-ID: 2210571

Ogiltigt spel-ID: 2211271

Behövs ingen längre motivering här. Chelsea har inlett säsongen strålande och man ser riktigt vassa ut framåt med Costa i spetsen. Oklart om han startar ikväll men man bör lösa linan ändå. Viktiga mittbacken och kaptenen i Schalke, Höwedes, kommer inte till spel. Kan komma mer spel på Chelsea när jag får tag i en startelva. HCP-spel och målskyttespel på Costa kan vara intressant om han startar.

Ogiltigt spel-ID: 2210595

Sett att väldigt många spelat Roma idag och jag måste hålla med dem. Roma är tillbaka i finrummet och Stadio Olimpico väntas bli fullsatt ikväll. Man vilade Totti, Gervinho och Iturbe i helgen så att de skulle vara fit for fight till denna match. De Rossi saknas i Roma och Wernbloom, Dzagoev, Elm och Schennikov i CSKA. Vinst här är ett måste för att blanda sig i snacket om avancemang då man även har Bayern München och City i gruppen. Jag vågar mig dock inte på HCP-spelet utan "nöjer" mig med Roma ö1.5 mål.

Ogiltigt spel-ID: 2210609

Det här är stormatchen ikväll mellan två lag med skadeproblem. Bayern München saknar Schweinsteiger, Thiago, Badstuber, Javi Martinez, Rafinha. Även storstjärnorna Ribery och Robben ska vara tveksamma till spel. City saknar Zabaleta, Jovetic och Fernando. Yaya Toure ska dock vara tillbaka i spel efter att ha vilat i helgen. Förra säsongens möten slutade med en 2-3 vinst för City på Allianz arena samt en 1-3 vinst för Bayern på Etihad. Inget av lagen har direkt imponerat i början av säsongen och båda har en bit kvar till storformen. Känns som att det kan bli målrikt här och City ö1 (pengarna tillbaka vid 1 mål) är ett bra spel enligt mig.

Ogiltigt spel-ID: 2210770

Dags för Zlatan att ta upp kampen med CR7!

Dagens långskott:

Ogiltigt spel-ID: 2210966

Messi minst två mål + Bayern München vinst & BLGM i BM-City

Edit: Den här dagen går nog till historien som en av dem sämsta dagarna ur bettingsynpunkt för mig.
Ps. Lucas Moura borde lägga ned sin fotbollskarriär.

Senast redigerad av DD den 2014-09-17 klockan 22:42.
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat