Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-17, 18:15   #39
doob

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
spik Tumble Dust...Vilka ska man spika ikväll Doob?? Har inte råd att ta alla i Lärlingslopp så vilka du rekom. att man ska ta...tacksam
Ber om ursäkt för sent svar!

Spikar:

6 Fleetfoot Hanover - är bästa spiken! Britt Hudson försöker svara ut Recation men Recation snabbare tror jag! Släpper sedan i sin tur till "Pappa" då "lillen" VET vilken rygg han har! BOOM! Flygandes! STENKLAR!

5 Gitti - mycket bra dansk häst som också lär spetsa och sedan är loppet över!

Två bra favoriter där de flesta garderar!

Lärlingsloppet:

4 Mill Stinger - KLAR förstahäst och tänkbar chansspik! Tar spets, överlägsen kapacitet men OSÄKER... Felfri = MYCKET bra vinstchans!

Bakom är följande tidiga!

6 Running Girl - lite för mycket streckad som andrahandare men absolut toppform. Tog in på Mill Stinger rejält senast trots sämre resa. Kan få revansch!

8 Eklas Superior - kan flyga till tät/rygg ledaren och är hård som granit! 5% är ett skämt!

4 Ocean Dream D.E. - toppform och läge! En hårding som kan profitera på ev överpace! Understreckad!

Fyra räcker långt!

Annat intressant:

1 Tumble Dust har bra vinstchans men överstreckad! 7 Jonesy är ingen bluff! 5 Sir Ratzeputz har tider i kroppen som dom andra inte är i närheten av bara den fungerar! 4% är skrattretande! 3 Domintor har toppform och kan absolut utmana! Jag garderar och garvar åt hela Sverige när Tumble Dust är proppmätt efter dansk seger precis som jag garvade när Nahar förlorade förra veckan.

11 Bear With Me till 7% i första långloppet är otroligt! Klar förstahäst! Chansspik för den galne!

10 Yamani Hornline är ett styrkefenomen som inte ens fick ut 40% av sitt kunnande hos sämre tränare än Flemming! Är förmodligen 100 meter bättre i nuvarande regi OCH om möjligt ännu starkare! SPIKBUD! Mitt DD-ankare!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat