Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-17, 22:46   #657
zonwoz

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 513
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickepojken Visa inlägg
Självfallet är det inte så. Många har nog röstat på SD för att de kanske i alla tider har röstat på de mer etablerade partierna men inte känt någon vidare effekt. SD har ju inte riktigt fått visa vad de går för.

Men min personliga åsikt är att de, och Åkesson inte har i politiken att göra. I mina ögon är de/han en ulv i fårakläder. Men det får stå för mig. Men visst, är man inte nöjd med det utbud som finns då skapar man en ny gren, om än väldigt nischad.
Att SD skulle vara "nazister i fårakläder", som vissa verkar konspirera kring, betvivlar jag väldigt starkt. Kanske "halv-rasister" som värst, vad nu det innebär.
Så länge SD kan balansera upp asyl och invandringspolitiken (läs: stoppa massinvandringen) så är det bra eller tom nödvändigt att de finns.
När de andra partierna består av hycklare, lögnare, kommunister, ekonomiska analfabeter och dårar i största allmänhet kan man inte uppröras över att också några halv-rassar får vara med o leka, om det innebär en kraftig förbättring i det stora hela.
zonwoz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat