Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-18, 18:35   #24
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Finns några väldigt dåliga favoriter idag:

Trailing Edge hur ska den från bakspår slå Acriter om den hittar ledningen? Finns ju inte...de andra i loppet på framspår är ju inga värre stjärnor men heller inte alls dåliga. Kan smälla här tror jag men grundtipset är ju att Acriter spårar största delen av loppet.

Sen är ju Cool Keeper en väldigt bra häst, men det är ju bara en faktor. Kusken platsar nog inte på topp 20-listan och 1600 mot stenhårt motstånd med aggressiva och bra kuskar med bra hästar emot kan vi lägga till. Nej här kan det hända grejer! Corky också överspelad men borde ha bättre chans än Keepern med tanke på potentiell körning. Skulle förvåna mig storligen om de skänker det här loppet till Witasp!

Litet fält i kallblodsloppet, men borde ändå vara svårt för favoriten att plocka tillägg över kort distans.

I övrigt tror jag att Redén kör till med Rascal Zet i avslutningen nu när han är nedstruken. Är det bara någorlunda form borde han ta det här!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat