Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-18, 18:42   #13
clarund

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henkel Visa inlägg
...

21:05 Legia - Lokeren 1.67 3.71 5.47
...

Dela med er av era spel!
...
Kanske hcp på Legia som fullständigt körde över Celtic i CL-kvalet?

Fyll på Ju fler tankar ju bättre beslut!
Hehe är du säker på det sistnämnda ?

Nåväl har gjort några spel men till högre odds än de som nu gäller eller är i den där listan så de saknar relevans nu då jag inte kan bjuda på någon exakt chansvärdering (Lokeren @5.76, Celtic @8.33, Sevilla @1.429).

Hursomhaver, jag spelade (i ett streckspel) på Legia i den vinstmatchen du nämner men nu väljer jag att gå emot,

Lokeren Handicap +0.5 for Match 2.340 .

ps
Mitt inlägg är lika uselt som flertalet här i tråden vad gäller motiveringar men det beror på att jag för dagen saknar inspiration och väljer detta enbart på instinkt.

Att säga att oddset X är skyhögt eller att Celtic ofta förlorar borta är ju inte så konstruktivt eller i det senare fallet ens relevant när vi talar om odds runt 8 ggr så länge man inte bemödar sig att sätta siffror på vinstchansen ?

Edit: återkommer vid annat tillfälle med bättre inspiration och motiveringar några har ju faktiskt skrivit intressanta inlägg och missförstå mig rätt, allt som kan skapa diskussion har ett värde, bra jobbat allihopa !

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av clarund den 2014-09-18 klockan 19:00.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat