Citat:
Ursprungligen postat av Cazzius
Varför inte bara bemöta dina dagboksläsare på ett trevligare sätt. Folk kommer alltid ifrågasätta när siffrorna sticker ut.
Många av dina spel är live, som inte blir låsta och det har vart "felrättat" m.m.
Det jag tycker är konstigt är hur du lyckats spela för 307000kr på 11dagar utan en limitering på något av dessa bolag.
För min egen del räckte det tex med ett spel för några tusen för att bli totallimmad direkt medan du kan köra tusenlappar efter tusenlappar.
Klart folk undrar hur du lyckas med något som ingen annan klarar av.
Kan du förklara dig på ett bra och trevligt sätt kommer folk snarare hylla dig än som det blir nu, bli än mer tveksamma.
Ser man på dina låsta spel i tid så ser det faktiskt väldigt bra ut 
|
Vet inte om jag ska ge dig ett långt eller ett kort svar ?! Det fick bli det senare då jag anser att du är en av dem tomtarna som flurerar här och kladdar runt !
Jag torskade 170,000Sek på en enda helg hos Bet365 för två år sen så fråga dem hur man kan torska så mkt utan att bli limiterad ! Trött på det snacket om limitering hit och dit! Finns flera som spelar hårt som inte är limiterade finns flera på flashback bla.
Men att jag tänker inte ta denna diskussion här då jag anser att ni inte har en aning om vad ni pratar om !
Verkar som att du är lite avis att andra får spela medan du inte får ! Vad vet jag men det ringer hos mig ... Mina spel ligger mellan 1000-3000 i vissa fall och det är inget att skryta med med tanke på hur mkt jag vinner/förlorar så är det fan inte så konstigt att jag får spela. Inte fan blir jag miljonär iaf !!!
Räkna och tänk efter lite innan du uttalar , och det med att vara trevlig : JA mot dem som förtjänar det och som visar det tillbaka men inte mot såna som DIG !
Slut diskuterat i denna fråga !
Ta kontakt med BET365 och hör med dem ang limiteringar jag har inget svar på det !! !!
Sist men inte minst: JAG vill INTE ha hyllningar, du verkar bry om sånt skit,JAG spelar för mig själv och inte för någon annan. Folk får tro vad dem vill alla får sina åsikter det skiter jag fullständigt i ! Så det där med hyllningar och vilka betyg man har på sina REKAR det intresserar inte mig grabben !!