Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-19, 08:36   #218
Viino2014
 
Viino2014s avatar
 
Reg.datum: sep 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 185
Sharp$: 730


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cazzius Visa inlägg
Du verkar hata folk. Jag har inte skrivit något negativt till dig tidigare.
Jag berömde dig t.o.m. för de spel som är korrekt inlagda.
Trots det spyr du galla över allt och alla som inte hyllar dig som den gud du anser dig själv vara.

Väx upp!

Edit: Om du bara spelar för dig själv, varför har du då en dagbok med en massa livespel?
Det är bara irriterande med såna som dig !! Behöver inga hyllningar ,men att ens nämna detta säger mig något annat. Boken är för min egen skull - Helt klart.. Men kanske ska ta bort den och endast köra med spreadsheet.

Återkom när du talat med Bet365 ang limiteringar ! Du kommer få ett svar att det är individuellt och dem har inge mall som dem går efter !!

Du måste vara lika dålig på att gambla som Bajen på att lira

Kolla dem bästa på flashback tex: Alla spelar LIVE spel, Live spel är den bästa spelformen,det är där man vinner och gör sina pengar ! Att spela pre spel endast håller inte iaf inte för mig samt att det är helt ointressant att spela ett spel om dan till oddset 1,50 !!

Kolla på flashback: 1000Lappen hette jag där innan jag blev avstängt för massa trams, Du hittar mina prints på spel och allt.. Men jag behöver inte printa upp spel om jag inte känner för det, Jag ska inte behöva göra det bara för att folk vill se.. ..

__________________
Twitter: Viino2014

Senast redigerad av Viino2014 den 2014-09-19 klockan 08:42.
Viino2014 är inte uppkopplad   Ge poäng