Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-20, 01:37   #32
DD

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2614

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lördagens spel:

Ogiltigt spel-ID: 2214153

Se rek för motivering.

Ogiltigt spel-ID: 2213975

Första innebandyspelet för dagboken. Premiär i Allsvenskan norra mellan Team Thorengruppen och Djurgården. Djurgården är egentligen gamla Caperio/Täby. Till den här säsongen har man värvat väldigt spännande spelare och jag tror att man tar klivet upp i SSL till nästa säsong. På försäsongen har man bland annat slaktat AIK. Thorengruppen har även skadeproblem, se här för mer info: http://innebandymagazinet.se/ibm/art...=103&aid=52275
Håller ner insatsen eftersom det är premiär.

Ogiltigt spel-ID: 2214086

Såg matchen West Ham-Hull i måndags och gillade vad jag såg ifrån Hull där. Hernandez ser riktigt vass ut och man bör helt klart kunna få hål på ett kallt Newcastle. Newcastles försvar var under all kritik senast mot Southampton och det stormar kring Pardew för tillfället. Oddset på Hull ö0.75 känns generöst.

Ogiltigt spel-ID: 2214673

Två lag som har börjat fått igång målskyttet nu. Swansea lyckades till exempel med att göra två mål borta mot Chelsea senast medan Southampton tog en 4-0 seger mot Newcastle. Pellé har börjat komma igång i Southampton med tre mål på dom två senaste matcherna vilket är bra för spelet. Tror på hög fart i den här matchen och minst tre mål.

Ogiltigt spel-ID: 2215318

Förstår inte riktigt varför oddset på Sunderland är så högt här. Känns som att Burnley knappt kan göra mål. Sunderland kommer från en 2-2 match mot Spurs vilket imponerar. Man är helt klart ett bättre lag i grunden än Burnley och får man då 2.25 på +0 måste det synas enligt mig.

Ogiltigt spel-ID: 2214084

Atletico hade tuff bortamatch i Champions League i veckan som förlorades mot Olympiakos. Den matchen bör ha slitit en del på spelarna. Viktige målskytten Mandzukic saknas förmodligen efter att ha brutit näsan i den matchen. Simeone är fortfarande avstängd. Atletico Madrid spelar ofta tighta matcher och vinner sällan med två mål eller fler. Med en tuff match i benen så tror jag att dem för det tufft att lösa tvåmålsvinst här mot ett utvilat Celta Vigo.

Ogiltigt spel-ID: 2214089

Jag såg Parma-Milan förra helgen och det var svängdörrar i den matchen med mycket mål åt båda hållen. Matchen slutade tillslut 4-5 i Milans favör. Anfallsspelet i Milan ser bra ut men knappast defensiven. De kommer att få jobba mot Juventus ikväll. Milan bör dock göra minst ett mål på hemmaplan och oddset på ö2.25 i matchen är taget.

Senast redigerad av DD den 2014-09-20 klockan 22:50.
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat