Inget all in drag men ack så nära: Köln - Mönchengladbach, bundesliga omgång 4. "Nykomlingarna" Köln har gjort det bra hittills, 5 poäng utav 9 möjliga ser på papperet bra ut. 0 insläppta mål ser än bättre ut. Det skall dock påpekas att man har haft ett fördelaktigt schema med Hamburg hemma, Stuttgart borta och Paderborn borta, så man har inte stött på nån offensiv i närheten av den Mönchengladbach förfogar över . Förlorat skott och hörn statistiken i samtliga 3 matcher och jag känner lite att somethings gotta give. Möter idag ett Mönchengladbach som historiskt sett haft väldigt lätt för Köln, 4 raka vinster där man gjort 3 eller fler mål i samtliga matcher. Det är dessutom en kräsen fotbolls publik i staden Köln och jag tror inte man var nöjda med att se laget försvara sig emot Hamburg senast, kräver nog mer offensivlusta idag vilket kan straffa sig ordentligt. Pinnacle erbjuder 2.12 på Mönchengladbach över 1.25, alltså halva insatsen tillbaka om Mönchengladbach gör ett mål. Mycket spelvärt om än inte all in drag (hade inte gladbach spelat el i veckan hade jag satt all in draget här) Tillägger att Mönchengladbach kommer med full trupp, Köln saknar storstjärnan Helmes i offensiven.