Söndagens spel och mina tankar:
Ogiltigt spel-ID: 2215600
United kommer stärkta till den här matchen efter 4-0 krossen mot QPR senast. Man har inget europaspel i veckorna så man kan ladda och träna för nästa match hela veckan. Anfallsspelet såg riktigt bra ut senast och harmonin i truppen verkar vara fin. Det finns inget annat än vinst här eftersom man redan tappat enkla poäng i inledningen.
Ogiltigt spel-ID: 2217075
Tottenham spelade visserligen Europa League i veckan men man roterade friskt och det bör inte störa allt för mycket här. West Brom parkerar sist i tabellen med 2 poäng på de fyra första matcherna. Det bör komma ytterligare en förlust här.
Ogiltigt spel-ID: 2214091
Jag såg Roma i CL i veckan och man har behållt sitt fina anfallsspel från förra säsongen. Gervinho är glödhet i Roma. Zeman i Cagliari gillar anfallsfotboll så det lär vi få se här idag.
Ogiltigt spel-ID: 2217312
Kalmar är erkänt starka hemma på Guldfågeln Arena och har raden 6-5-0 där. Tveksam form på sistone men tycker ändå man bör vara lite större favoriter här på naturgräset.
Ogiltigt spel-ID: 2216838
Här är två lag med stark offensiv. Leverkusen har hittat nätet 9 gånger på de tre första matcherna. Vid vinst idag så går man upp i serieledning så man går självklart för vinsten här.
Ogiltigt spel-ID: 2216806
Sandviken har värvat bra inför den här säsongen. Båda lagen har blandat och gett under försäsongen men jag är inte jätteimponerad av det här Täbylaget utan tror att Sandviken tar tre poäng här. Dock är det premiär så jag håller nere insatsen.
Ogiltigt spel-ID: 2216811
Fiorentina har inte gjort mål än i Serie A efter två matcher. Man såg dock vassa ut mot Guingamp i veckans Europa League-match där man vann med klara 3-0. Atalanta har startat säsongen bra men Viola är givetvis ett bättre lag i grunden och bör dra längsta strået här.