Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-21, 14:05   #12
Godismia

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 954
Standard

Min lilla V64a

Hej har inte lärt mig hur sidan funkar än, mest inne och läser många ypperliga tips. Men gillar det jag sett än så länge och god ton det är det bästa!

Tycker att småspelen som tvilling och komb är roligast, försöker lära mig att spela mer V5 (igår var väl beviset för att det spöar det mesta...) Är annars ren chansspelare och trivs med det.

Dagens lilla V64 ser således ut
Avd Ordinarie hästar
1 7 Noras Bean ville först chansa bort men borde bara vinna, tar igen favoritspiken med andra roliga streck
2 8, 9 Höstbo 9% ja när 2-3 bevakar varandra smiter C-J mellan
3 2, 4 kör de med bra spår och ok tider, gillar juliano men såg ju att det var 1640 i sista stund
4 3, 4 funkar horpestad vinner favoriten (sällan hästen som gör dåliga lopp utan kuskminus i mina ögon) men jag gillar 3%aren seven jersey och med en bra resa så
5 1, 3, 4, 7, 10 melvin eller rättare sagt mahony ständigt underskattad.. dock turar jag mest för rensaren fux pride som är 1%are just nu *nice* och har en hel del gas innanför skallbenet
6 8, 12 tja låser på de som gör upp om det här... såg en kommentar om top model som jag spelar oftast och idag blir det tv 3-8-12-15 ggr 25 här i sista. Kanske en liten slant i vinst?

Småspelar mindre än vanligt idag för visst ser det ut som måndagsjacke? Om inte mina lågprocentare ställer till det såklart
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+5)
Godismia är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat