Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-21, 22:52   #1
valla94

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 3483
Standard

V64 Färjestad 22/9

Jackpot igen! På förhand ser det lätt ut och det blir nog en ny jackpot på 4 rätt om de blir som jag tror...

Här kommer mina tidiga tankar kring V64

Avd-1: 10 Johan Roc har nu 3 lopp i kroppen och blir bara bättre och bättre för varje start. Har mött tufft motstånd och går nu ner i klass. Tål tuffa upplägg och detta ska han bara runda till vinst. Toppchans! Vid gardering så ska spetshästen med. Den står mellan 1.4.8. Storskrällen 11! Spik eller 5 st.

Avd-2: Om första såg lätt ut så är det desto svårare här. Tror på i första hand 4- Bra senast, spets? 5- Fin från 3e inner senast. 11- Bästa hästen som dock svikit på slutet. 12- Kan allt ibland, rysaren! 13- Fin på slutet. Mkt bra senast, dock i spets. 15- Bra senast efter långt uppehåll. Bättre nu men står dock dåligt till. 6 streck!

Avd-3: 9 Call Me Keeper är stenklar här! Såg grymt fin ut senast som fastlåst med allt kvar i Derbykvalet. Synar dödens tidigt och sen är loppet över...

Avd-4: 8 The Next One har en fin uppgift framför sig. Suttit fast mot tufft motstånd de 2 senaste. Höll även mkt bra mot stentufft motstånd som 5a för 3 starter sen. Ska ses med toppchans bara Emil inte såsar för länge kvar i kön. Värst emot är 1 Huntar Mahan. Micke J håller hästen mkt högt och har visat bra kapacitet. Håller de upp ledningen är mkt vunnet. Kan 15 på distansen vilket lär räcka långt felfri. 12- Super Photo Bood hoppade bort en V75- seger senast??? Iaf en fin placering. Bara släppte bettet och hoppade. Springspår passar bra och bör hamna bra på det direkt. Farlig att nonchalera. 14- Anton K värmde strålande senast och vann även loppet lätt. Kanske har de kommit rätt på den nu. Bakspår på 20 drar ner vinstchanserna. Kan vinna vid klaff. 2- Thed Ty Tass Zet kan en del men Redén ligger lågt och lär nog behöva loppet innan formen finns..

Avd-5: 4 Javier Palema har mkt bra form för dagen och kanske kan köra sig till spets denna gång. Därifrån blir han svårslagen enligt mig. Toppchans oavsett position! 11- Montreal hoppade bort 1-2 priset senast på V75 och formen är god. Tror dock ingenting på den här. 9- Quantum Outlock var mkt fin senast med barfota balans. Räknas bakom nr 4 som jag tror bara vinner.

Avd-6: 7 Bar Plombier har mkt bra form och har dessutom lärt sig öppna bra bakom bilen. Han lär sändas mot täten tidigt och sen är loppet över. Toppchans!!! 2 Quangaro Zet är startsnabb och hade kunnat utmana om lopp i kroppen men Redén ligger lågt denna gång och lär smygas.

Självklart V6 som gäller denna gång!

Flerbong:
1- 10 spik
2- 4.5.11.12.13.15
3- 9 spik
4- 8.1.12. alt 14.2
5- 4 spik
6- 7 spik
18 rader / 30 rader

Mattematiskt:
1- 1.4.8.10.11
2- 4.5.11.12.13.15