Citat:
Ursprungligen postat av DIF
Tack Stekel:-) Fler borde angripa dom i detta ärende.
Och så skrev den fan under med: Kvalitets- och kravanalytiker!!!!
Kvalitén lämnar ju en del övrigt att önska eftersom ingen inom travet vill ha detta, endast de enstaka promille galopplirare som får pengarna i knät.
Analytiker- vad fan har han analyserat? Allt är redan analyserat och klart, ingen vill ha detta med skräpjackpot kvar, det mjölkar ur spelet på sikt. Och jag vill att mina satsade stålar ska delas ut till oss som deltog.
eller tyvärr, du har så låg lön att utbetalning ej medges, den läggs ut på kommunanställda i Kiruna istället om en månad.
|
Det där med att V64 är så dåligt är det många med dig som säger, men jag skulle vilja säga att problemet är att de skriver ut propositionerna alldeles för dåligt så att det blir för lätt! Och det gäller inte bara V64-omgångarna, även på V86 och V75 är det för lätt och för mycket jackpottar.
Har blivit värre och värre på senare tid. Vore trevligt om de kunde skriva ut lite "roliga" och annorlunda propositioner också, de senaste fem åren är väl den enda nyheten i propositionsväg bombmattorna med "15 bakom bilen"-lopp och breddlopp.
Treåringslopp som inte blir fullanmälda med 9 chanslösa och en megafavorit är ganska standard på V8, tillika lopp med 7 Melander-hästar för den delen (ännu en sak som inte bidrar till att det blir speciellt mycket mer spännande lopp, för att inte tala om förtroendet för sporten...). Kommer någon mer och säger att det ska in mer pengar till unghästarna så skriker jag, räcker att anmäla och hålla hästen i trav så får man pengar.