Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-23, 23:25   #29
tompa87
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skrev ett långt inlägg, kom åt sudda knappen vid fel tillfälle och orkar inte skriva om :P

Jag tror bestämt att detta får bli mitt "all-in drag" imorgon:

Hertha Berlin - Wolfsburg, alla överspel man kan komma åt? Hertha har gått över i alla tävlingsmatcher i år, 5/5. Släppt in minst 2 mål i samtliga matcher. 4 matcher i ligan har genererat 2 poäng, inte tillräckligt. Man har dessutom inte haft ett så extremt tufft schema, så nu behöver man börja plocka 3or... Ställer förmodligen upp med en offensiv elva, just p.g.a. att man måste börja plocka mer poäng iaf om man ska tro "skvallret" på Herthas svenska fans sida där det sägs att såväl Salomon Kalou som Julian Scheiber, Ronny och Roy Beerens. En potent offensiv utan tvekan. Ronny och Julian Scheiber har stått för 3 mål vardera redan.

Wolfsburg har gått över i 4 av 6 matcher i år. Släppt in mål i dem 5 senaste matcherna.
Är ett tippat topplag (gillar att spela överspel när favoriten spelar borta) och har inlett lite trevande sett till poängen. Men då ska sägas att man haft Bayern (förlust 1-2) och Hoffenheim (1-1 borta trots massor av chanser att avgöra) samt spöat topp3 tippade Leverkusen med 4-1 hemma, och E. Frankfurt (egentligen den enda "plumpen" där Frankfurt kvitterade i slutet av matchen) .

Har en giftig offensiv med Vieirinha, Olic och Rodriguez. Saknar dock lite defensivt för att utmana den absoluta toppen, men jag har svårt att se dem inte vilja gå för 3 poäng emot tippade bottenlag som Hertha.


Överspelet känns väldigt nära och fås till 1.86 på Marathonbet i skrivande stund, "all-in drag" !
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat