Vågar man basunera ut ett till all-in drag redan? Jag tror nog så!
Det måste bara med helt enkelt:
Steaua Bucharest emot Astra.
Vi får alltså sanslösa 1.94 på över 2.25 på pinnen, det är ett all-in drag som heter duga! Vilken miss!
Som ni vet så älskar jag överspel på Astra, då man har en giftig offensiv med Budescu (4 mål) och ghanen Bukari (3 mål) mfl. Många potentiella målskyttar. Men laget är samtidigt jätteöppet i defensiven, släppte 3 i veckan emot andra liga laget Mioveni och innan dess har man i tur och ordning: 2-1 vinst hemma emot Pandurii där Pandurii missade mängder med lägen enligt rapporter; torsk 5-1 borta emot D. Zagreb i EL, torsk 4-1 borta emot Cluj, vinst 5-0 hemma emot nykomlingen Craoiva. 5 raka ordentliga överspel! Nu möter man en med europeiska mått mätt mycket potent offensiv som dessutom klarat linan själva i 4 raka matcher (3-3-6-3=15 mål på 4 matcher). Skyttekungen Keseru är ruggigt på G med 6 mål dem 4 senaste matcherna och man har även igång Iancu som gjorde hattrick i cupen i veckan när han fick starta. Har jättesvårt att se denna gå under 2.5 mål, men som bonus får vi även halva insatsen tillbaka och nästan 2 gånger stålarna på Över 2.25 @ 1.94 på pinnacle, måste tas!
Det enda svarta molnet som jag ser det kan vara att endast 1 av dem senaste 5 har gått över lagen emellan, men 3 har stannat på halva insatsen tillbaka.