Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-28, 13:03   #10
Om_sommaren

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Spelvärda spiken idag tycker jag är askö Q med björn goop som sitter i spets ganska lätt här då det inte finns några raketer innanför. Hästen är stark och björn vet vilket tempo han ska hålla för att inte bjuda in de starka på tillägg.

Radysin america sitter i spets efter en bit och trots att många experter framhåller boston credit så tror jag inte det går att slå radysin utvändigt.

souchong borde ha fin chans att leda runt om, men det är lite lurigt vad det gäller born to be somebody som jag inte hittar nån bilstart som säger nåt. om per skulle få fart på den o flyga förbi i starten så öppnar det upp loppet. Souchong är långklivad och borde få lite problem med innern.

Vidare tror jag al dente kan få pisk idag, i vilket fall så är han ju givetvis överstreckad. kan ingves få fart på psyco så kan han kanske ta sig förbi från början. plocka med digitalframe o gross weight som är bra. stay alert är det utrustningsändringar på o wingait holger är dunderskrällen som var riktigt förbättrad sist.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat