Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-01, 03:37   #98
Slurf

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1961

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Oavsett utfall så har vi fått väldigt mycket spänning/terror för våra satsade pengar.

Jag är lite av en pessimist och har inget större intresse av att ha pengar på spel i något avseende, men efter att ha blivit så van att pengar är satsade på de idrottsevenemang som jag följer så har det blivit närmast ointressant att följa evenemang där jag inte har satsat pengar, med undantag för de lag och utövare jag verkligen hejar på. Cashade ju ut allt under sommaren för att som student utan sommarjobb kunna överleva, men nu är hyran betald hela detta år så jag har ju egentligen snart en rulle att börja använda. Att plugga i en mindre stad kan vara tråkigt, men ekonomin blir ju fantastiskt bra. En tvåa på 53 kvadrat med internet och TV för 2950 per månad tack vare studentrabatten bostadsfirman erbjuder och det faktum att jag cyklar eller går överallt gör det till en ganska dräglig tillvaro. När Östers sommarunderhållning (jag var aldrig det minsta orolig för Bajen) är över så är det ju dags för skidsäsongen...
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat