Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-01, 11:43   #41
DD

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2614

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 2231692

Zenit fortsätter att gå som tåget i ligan och man har bara tappat två poäng på de första 9 matcherna. Anfallet ser riktigt bra ut där Hulk (5 mål) och Rondon (7 mål) har riktigt bra form. Hulk ska vara tveksam till den här matchen men enligt de senaste rapporterna jag har läst så kommer han förmodligen att starta. Monaco är ett lag jag inte alls är imponerad utav och man parkerar på en 12:e plats i Ligue 1. I senaste omgången i CL så rånade man Bayer Leverkusen där man vann med 1-0. Resultatet var väldigt orättvist och Leverkusen måste slagit något rekord i missade chanser i den matchen. Zenit är ett klart bättre lag i mina ögon, speciellt offensiven. Eftersom Grupp C är så jämn är det här en match där man måste gå för vinst för att ha chans på avancemang. Om Hulk startar kommer jag även att gå in på Zenit ö1.5 mål i matchen.

Ogiltigt spel-ID: 2229611

Här tycker jag att oddsen ligger lite högt. I mina ögon så vinner Olympiakos minst 50% av matcherna mot Malmö på bortaplan. Olympiakos är en nivå högre än Malmö och man har spelare som Afellay, Mitroglou och Kasami i laget. Jag tror inte Malmö kommer att parkera bussen som man gjorde mot Juve och Salzburg utan man lär istället gå för vinsten och tre poäng. Det lär också passa Olympiakos bättre tror jag. Kan bli en del mål här tror jag då Malmö absolut kan hota framåt. Linan ligger på 2.25 och det kan vara intressant att spela över när man har sett elvorna.

Ogiltigt spel-ID: 2231942

Slaskdubbel. Känns som att det blir målsnålt i Atletico-Juve. Två mycket bra försvar möter varandra och jag tror att båda lagen är hyfsat nöjda med en poäng vardera här. Juventus har ännu inte släppt in ett mål i ligan.

Ogiltigt spel-ID: 2232311

Hulk startar.

Är även lite sugen på Juventus +0 @ 2.60 ikväll men suger lite på den karamellen ett tag.

Senast redigerad av DD den 2014-10-01 klockan 17:07.
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat