Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-07, 16:07   #111
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har faktiskt hittat ett drag som kan bli ett all-in drag om jag kan bekräfta informationen: Enligt uppgift åker schweiziska Bern till Stavanger med ett reservbetonat lag. Chansen att nå slutspel är borta efter förlusten senast (0-2 hemma emot just Stavanger) och man har haft ett hektiskt schema i oktober: detta blir 4e matchen, 3e borta, på sedan 1a oktober. Det, akkompanjerat med att man möter Zug i helgen, ett annat slutspelsjagande lag i Schweiz på placeringen ovanför Bern, har gjort att det inte finns någon mening att ödsla en massa extra energi på dagens match.

Stavanger å sin sida har haft ett fördelaktigt schema med 3 hemmamatcher (och 1 borta) sedan senaste mötet i CL, mot "lättare" motstånd dessutom. Senast fick man bekänna färgen emot Vålerenga, det skall sägas, men det kan lika väl vara bra för att få igång tempot till en sån här match. Vinner man är man som sämst 2a, och har (om än små) chans att gå vidare som bästa 2a.

oddsen chockdroppade dock under tiden jag skrev detta (marathonbet t.ex. droppade ifrån 1.85 till 1,74, flera andra bolag droppade med 0.10-0.15) Tempobet är som vanligt sena med sin dropp och har 1.90. Tyvärr tror jag detta också kan vara en fälla, Bern är i grund och botten ett bättre lag i mina ögon. Har spelare som Bud Holloway och Martin Pluss för att nämna några och jag vet inte om dem spelar eller inte än, hittar ingen information så jag avstår tills jag ser om dem är med.

EDIT:

"Bud Holloway @BudHolloway · 6 okt
Off to Norway! #chl" tweetade Bud Holloway igår. Avslag istället.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2014-10-07 klockan 16:28.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat