Halloj!
Länge sedan sist, har väl gått sådär om man ska vara ärlig. Felet sitter i att jag inte kan bedöma insats på spel, där faktiskt mina "mindre" insatser gått bättre än de tunga spelen. ROIen ligger på 123% där jag satsat max 200 och på bedrövliga 73% när insatsen varit 300 och uppåt. Nu är det det dock såhär att jag tycker mig ha hittat ett guldkorn, det var därför jag kom in hit för att dela med mig av det. Nu ska jag nog säga att det här ÄR ett tyngre spel så det kan gå åt helvete det med, men ser iaf ett värde i spelet. Ett spel som jag kan SVÄRA på kommer sjunka än mer närmre matchstart och kanske till och med kommer gå upp från 6.5 till en högre siffra. Slutsnackat här är spelet:
| 2014-10-10 20:45 | UEFA EURO-Q | Netherlands vs Kazakstan |
Ö 6.5 |
FT |
1500 |
1.730 |
Oddset låg på 1.80 då jag klev in med 500, sänktes direkt till 1.70. Efter lite tanke kom jag på att lasta på lite extra trots sänkt odds. Skulle inte förvåna mig om det är under 1.50 om inte "värre" innan kickoff. Spelet gäller alltså Skott På Mål från Holländarnas sida, de kommer nog skapa en del och är revanchsugna efter nederlaget i Tjeckien, sätter väl minst 3 bollar och kommer ha en del chanser utöver det.