lite tankar angående v75 åby.
avd 1: Fleetfoot har varit dunderbra på slutet men ska gå med bakskor och det är inte optimalt. hyperintressant är mr chicago som är på väg mot formen och är snabb bakom bilen. västerbo låter det också väldigt påställt på med jänkarvagn som han aldrig förlorat med. gick riktigt bra sist o detta kan va ett roligt lås.
avd 3: your higness blir favorit och jag kommer att spika. uffe låter väldigt uppåt. här tror jag björn inser att han aldrig kommer förbi untersteiners o tar en lugn start. martens kommer garanterat trycka av o det blir en tuff öppning. björn städar av dem till slut.
avd 4: här vill jag framhålla 11,12 som är väldigt bra hästar från dåliga lägen. men det är ett öppet lopp inte veijos fungerar fullt ut. då kan det vara så att den bara vinner.
avd 6: här vill jag bara nämna att race cowboyland är bättre än vad lirarna tror. loppet han vann på charlottenlund mot stentufft motstånd bevittnar detta. kan slinka igenom fint här och är väldigt speedig över ett upplopp.
avd: 7 I såna här lopp med stor prissumma och väldigt bra hästar blir det ofta bra fart på grejerna. rådet är att ta många här. glöm inte porthos amok. står i andra spår direkt och kommer inte va med inån rusning från början. distansplus, bra kusk. livsfarlig vid överpace. kolla bara hur han gick med hårt tempo i derbyfinalen. då trivs han som bäst!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|