Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-12, 11:13   #3
robfri
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Lite diskussioner igår i V75 slingan om betaltjänsterna. TT satte ju V75an.
Deras minst sagt offensiva marknadsföring gör ju att många nog tror att vägen till miljonerna är att köpa deras tips och rygga rakt av, men vad skulle det kosta. Har försökt räkna lite på det utan att kunna ange exakta siffror. Tar bara V75 och de tre mest högljudda tjänsterna vad gäller marknadsföring.

.....................
Spelarservice:

Kostar 120 kr

Systemen igår kostade totalt (V75 + DD och både tidiga och sena system): 5988 kr. Totalkostnad 6108 kr


Travtjänsten: Har inte deras slutspel och svårt att exakt räkna på vad alla tipsen kostar att köpa, men dom är klart dyrast. Ca 500 kr för rank & spel och slutspelen. Räknar på att de sena förslagen kostar lika mycket som dom tidiga.
De tidiga kostade 5593 så det gånger två + kostnaden för att köpa tipsen blir ca 11 700 kr


Spelvärde.se: Tipsen kostar 150 kr att köpa

Har inte deras stora reducerade från igår men det brukar vara klart störst. Räknar på att det kostade 4000 kr. Då skulle alla deras spelförslag igår kostat 7910 kr + 150 för att köpa dom = 8060 kr


..................
Totalt kostade det således inkl kostnaden för tipsen 6108 + 11700 + 8060 = 25 868 kr att rygga de tre mest offensiva (vad gäller marknadsföring) betaltjänsterna.

Vi har ca 70 V75 omgångar på ett år. Om man skulle hänga med varje omgång och räknar på samma kostnad varje omgång skulle det totalt under ett år kosta 1 810 760 kr att rygga dom.

Frågan man då ställer sig är om dom under ett år spelar in över 1,8 mkr på sina V75 förslag med därtill hörande dd. Det har jag ingen koll på men en sak är i alla fall säker och det är att man ger sig in i ett mycket riskabelt läge om man bestämmer sig för att hänga med dom. Det skulle kosta 151 000 kr per månad ungefär och om man satsar sådana summor på V75 så krävs det också vinster på sexsiffriga nivåer mer än en eller ett par gånger per år.

Ja det är stora summor helt klart. Av betaltjänsterna är det väl endast "snoken" som en vanlig "svensson" har råd att rygga rakt av om man har intresse av det. Följer väldigt sällan dessa tips, blundar mest men känns som snokens system ligger på 1000-2000 på v75.

Sen har jag en fråga vad ni andra tror ?? Lämnar de in sina "egna" system tror ni ?? Jag tror det inte, men har å andra sidan ingen fakta som styker min tro kring detta.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat