Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-13, 17:42   #12
legolasse
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Tror på stor utdelning idag då det ser svårt ut. Har chansat rejält och hoppas det slår väl ut.

8 Super Photo Bood möter hästar han matchar bra. Hade känts fin i sista jobbet och då det vankas lite svar om spets för favoriten gå jag på starke SPB.

I andra är det öppet värre, tar bort favoriterna och plockar med några andra med bättre spelvärde.

3 Leo Turtle var urläcker näst senast vid lätt seger. Sämre sist men vilat och det låter uppåt från stallet. Bra läge och i ett öppet lopp är det läge att ta ställning.

I fjärde plockar jag med de tre mest spelade plus skrällen 12 Tennis som är ganska bra i grunden.

Var länge inne på att spika 9 Monfalcone som jag gillar skarpt. Bra smygläge och får han bara loppet tror jag på toppchans. Men hästen är inte helt travsäker och därför dubblar jag med bortglömde 10 Wojtyla Gene som var kanonfin näst sist då han vann till ett glatt odds. Galopp sist men grym upphämtning därefter. Spelvärd här till 6 %.

Klar första häst i sista är 7 Candor Hall. Är ingen sköntravare men styrkan är det inget fel på. Gick en ruggig speed vid senaste loppet och vann lätt mot meriterat motstånd bla 4 Mellby Amiral. 4 är jämnbra med 10 som jag ser det men desto mindre tippad. 5 kan möjligtvis få spets och därifrån blir den farlig. Rank 7.5.4.10.

DD förslag 9.10 mot 7 (5)

Registrerat spel

Datum: Måndag 2014-10-13
Bana: Färjestad
Spelform: V64, omg. 193

Avd Ordinarie hästar
1 8 Super Photo Bood
2 2, 3, 7, 8, 9, 11
3 3 Leo Turtle
4 6, 11, 12, 13
5 9, 11
6 4, 5, 7, 10

Vadet gäller startnummer

192 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 192,00 kr
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat