Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-13, 23:44   #121
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Här kommer mitt första "det ska bara gå" spel i all-in dagboken.

Jag talar om Gibraltar (nybliven landslagsnation i sitt första kval) som tar emot Georgien hemma. Bägge lagen har gått lottlösa ifrån 2 matcher än så länge, men det har sett väldigt olika ut. Georgien har förlorat 2 matcher med uddamålet, Skottland 1-0 borta och 1-2 emot Irland hemma. Inga konstigheter egentligen. Gibraltar å sin sida har ju som sagt inte spelat så många matcher som fotbollsnation; 9 stycken till antalet. Man hade nog hoppats att kvalmatcherna skulle vara lite närmare träningsmatcherna i tempo och teknik, men man har verkligen blivit knockade i 2 raka matcher, släppt in 14 mål emot Polen och Irland, och inte nog med det, man har släppt till 50 goal attempts. Defensiven är med andra ord inget att hänga i julgran.

Georgien spelade jämnt med Irland hemma, Irland var helt överlägsna Gibraltar (som ni ser). Jag tycker linan på -2.5 är lågt satt, 2.10 på bet365, skynda fynda den sänks och stängs fort nu.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat